Ik heb een vraag over bezorgen en ophalen


Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor het bezorgen van jou bestelling werken wij met verschillende logistieke vervoerders samen. Waaronder onze eigen bezorgdienst, Connected Logistics, PostNL en DHL.

Kleine huishoudelijke producten, soundbars en televisies van 32 inch worden bij jou bezorgd door PostNL of DHL. Op het moment dat de bestelling is aangeboden, ontvang je een tracking link waarmee je de zending kan volgen. 

Een televisie van 50 inch of groter zal bij jou worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst of Connected Logistics. Van onze eigen bezorgdienst ontvang je omstreeks 23.00uur in de avond voor de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Wanneeer wij de bestelling via Connected Logistics bij jou gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij leveren van dinsdag t/m zaterdag. Bij bezorging met onze eigen vervoerder ontvang je de avond voor de bezorging omstreeks 23.00 uur een mail met een track&trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd, wacht dit dan ook rustig af. Let op, de mail kan in je spam terecht komen. Onze bezorger belt je ongeveer 15-20 minuten (anoniem) voor aankomst op de leverdag.

Wanneer wij de bestelling via Connected Logistics gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend op de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie. 

Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL of DHL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.


Kan ik een tijdvak kiezen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Van onze bezorgdienst ontvang je de avond voor de levering omstreeks 23.00 uur een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Als je pakket wordt geleverd door Connected Logistics ontvang je in de ochtend van de leverdag omstreeks 6.00-8.00 uur een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL of DHL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.


Kan ik mijn bestelling ook op een PostNL punt laten bezorgen?

Nee, je kunt je bestelling niet bij een PostNL punt laten bezorgen.


Bezorgen jullie in huis?

Wij bezorgen tot aan de drempel van jouw voordeur. 


Ik wil het afleveradres wijzigen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt in het magazijn en mits het alternatieve adres minder dan 10 minuten* van het oude adres is verwijderd. Je kunt hiervoor het beste reageren op de mail die je van onze klantenservice hebt ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 085-1301566. Ben je verhuisd? Dan kun je het adres eenvoudig wijzigen via je account.

* Is het adres verder dan 10 minuten? Ook dan kun je de adreswijzigingen doorgeven, maar dan kan het zijn dat de leverdatum verplaatst wordt.

Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al verwerkt is. 


Ik wil de leverdatum wijzigen, kan dat?

Mocht je de leverdatum willen verplaatsen, neem dan na het bestellen zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 085-1301566 of [email protected]. Op het moment dat je bestelling al is verwerkt in ons magazijn is het helaas niet meer mogelijk om de leverdatum te verplaatsen.


Kan mijn bestelling bij de buren bezorgd worden?

Ja dat kan. Je kunt dit doorgeven door te reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Geef een specifiek adres aan waar jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 085-1301566.

Ook wanneer je een mail hebt ontvangen van Connected Logistics kan je doorgeven dat de bestelling bij de buren bezorgd mag worden. Dit kan je doen door te reageren op de mail welke je van de planning hebt ontvangen.


Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Ben je niet thuis en heb je onze bezorger gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje in jouw brievenbus. Zodra je bestelling weer in ons magazijn is maken wij een nieuwe leverafspraak. Je wordt automatisch ingepland op de 2e dag na de leverdatum (zondagen en maandagen uitgezonderd). Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je een mail met een tracking link.

Als je bestelling wordt bezorgd door Connected Logistics nemen zij contact op voor een nieuwe afspraak. Ook bij de nieuwe leverafspraak ontvang je opnieuw een mail met een leverdatum en een verwachte aankomsttijd.

Ben je niet thuis en heb je de bezorger van DHL of PostNL gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje en wordt de zending naar een pick-up point gebracht. Door middel van de tracking link kan je zien bij welk pick-up point het opgehaald kan worden. Als het binnen 7 dagen niet wordt opgehaald gaat de zending retour naar EL-Vidas.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, kies voordat je gaat betalen voor de optie 'Afhalen magazijn (Roden)’.


Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Binnen een uur nemen wij contact met jou op om een afhaalafspraak in te plannen.


Kan ik contant betalen bij het afhalen?

Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen.


Hoe wijzig ik of annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt dit doen door te mailen naar [email protected] of via het contactformulier. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, die vindt dat geen enkel probleem.


Bieden jullie ook installatieservice?

Nee, wij bieden geen installatieservice.