Ik heb een vraag over bezorging en ophalen


Kan ik een tijdvak kiezen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Het tijdvak ontvang je de avond voor levering. 


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij bezorging met onze eigen bezorgdienst ontvang je de avond voor levering een mail met een tijdvak voor bezorging. Let op, de mail kan in je spam terechtkomen. De mail ontvang je tussen 17.00 en 21.00 uur.  Bezorgt PostNL je bestelling? Dan ontvang je een mail van PostNL met een track & trace-code waarmee je de zending kunt volgen.


Kan ik mijn bestelling ook op een PostNL punt laten bezorgen?

Nee, je kunt je bestelling niet bij een PostNL punt laten bezorgen


Bezorgen jullie in huis?

Nee, wij bezorgen tot aan de eerste deur. Voor een appartementencomplex betekent dit tot aan de toegangsdeur van het gebouw.


Ik wil het afleveradres wijzigen, kan dat?

Ja dat is mogelijk mits het alternatieve adres minder dan 10 minuten* van het oude adres is verwijderd. Je kunt hiervoor het beste reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 085-1301566. Ben je verhuisd? Dan kun je het adres eenvoudig wijzigen via je account.

* Is het adres verder dan 10 minuten? Ook dan kun je de adreswijzigingen doorgeven, maar dan kan het zijn dat de leverdatum verplaatst wordt.


Kan mijn bestelling bij de buren bezorgd worden?

Ja dat kan, je kunt dit doorgeven door te reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Geef een specifiek adres aan waar jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 085-1301566.


Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Zodra je bestelling weer in ons magazijn is maken wij een nieuwe leverafspraak. Je ontvangt van ons een nieuwe mail met een leverdatum en tijdvak. Je wordt automatisch ingepland op de 2e dag na de leverdatum (zondagen uitgezonderd). Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je de avond voor levering een mail met het tijdsvenster van de levering.

Bestellingen die door PostNL worden bezorgd worden de ene keer de volgende dag weer aangeboden en soms komt het product direct retour. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Dit is dan ook de reden dat wij alle bestellingen met onze eigen bezorgdienst proberen te leveren.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, kies voordat je gaat betalen voor de optie 'Afhalen magazijn (Groningen).


Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Binnen een uur nemen wij contact met jou op om een afhaalafspraak in te plannen.


Kan ik contant betalen bij het afhalen?

Ja, het is mogelijk om contant te betalen bij het afhalen.


Hoe wijzig ik of annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt dit doen door te mailen naar [email protected] of via het contactformulier. Mocht je bestelling al onderweg zijn dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, die vindt dat geen enkel probleem.


Bieden jullie ook installatieservice?

Nee, wij bieden geen installatieservice.