Ik heb een vraag over retourneren en ruilen


Wat zijn de retourvoorwaarden?

We hanteren een aantal simpele retourvoorwaarden:

  • Een maximaal aantal kijkuren van 50 uur. Dit geeft je voldoende tijd om het toestel te beoordelen
  • Hang het toestel niet aan de muur. Hier treden vaak beschadigingen op waardoor wij de retour niet kunnen accepteren
  • Het product dient compleet en in de originele verpakking geretourneerd te worden
  • Binnen 30 dagen retourneren

Download hier het herroepingsformulier.


Is retourneren gratis?

Het retourneren van jouw product is helemaal gratis.


Wordt mijn product aan huis opgehaald voor retour?

Televisies vanaf 43 inch worden bij jou thuis opgehaald. Zorg wel dat het ingepakt klaar staat. Televisies kleiner dan 43 inch kun je met PostNL retour sturen. Hierbij worden de verzendkosten tot een basistarief vergoed.


Hoe moet ik mijn product inpakken voor het retourneren?

Verpak het product weer in de originele verpakking en zorg dat alles weer op de goede plek zit. Sluit vervolgens de doos af met doorzichtig tape. Dus niet met duct tape of gekleurde tape.


Mag ik mijn product ruilen voor een ander product?

Direct ruilen is helaas niet mogelijk. Wel bieden wij de volgende optie: je kunt een nieuw product bestellen, hierna neem je contact op met onze klantenservice. Zij koppelen het leveren van het nieuwe product aan de afhaal van je vorige bestelling. Als de retour aan de voorwaarden voldoet en het product gecontroleerd is ontvang je binnen 5 werkdagen je aankoopbedrag terug.


Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Je kunt voor het retourneren contact opnemen via 085-1301566 of via het contactformulier.


Kunnen Tweedekans-producten geretourneerd worden?

Ja, ook Tweedekans-producten kun je retourneren.


Kan ik mijn product zelf langsbrengen voor retour?

Je kunt jouw product zelf retourneren, neem dan wel even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dan onze retour afdeling op de hoogte brengen dat je langskomt.


Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra je retour is verwerkt staat het bedrag binnen 3 tot 5 werkdagen op jouw rekening.


Waar kan ik een klacht indienen?

Wat vervelend dat je een klacht hebt. Je klacht zien we als feedback om onze service te kunnen verbeteren. Klachten kun je indienen door te mailen naar [email protected] of door het contactformulier in te vullen.