Ik heb een vraag over bezorgen en ophalen

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor het bezorgen van jou bestelling werken wij met verschillende logistieke vervoerders samen. Waaronder onze Connected Logistics en PostNL.

Kleine huishoudelijke producten, soundbars en televisies tot en met 55 inch worden bij jou bezorgd door PostNL. Op het moment dat de bestelling is aangeboden, ontvang je een tracking link waarmee je de zending kan volgen. 

Grote witgoed producten en televisies vanaf 55 inch of groter zal bij jou worden bezorgd door Connected Logistics. Van Connected Logistics ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend op de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorg informatie.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij leveren van maandag tot en met zaterdag.

Wanneer wij de bestelling via Connected Logistics gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend op de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorg informatie. 

Mocht je bestelling geleverd worden met PostNL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.


Kan ik een tijdvak kiezen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging.


Kan ik mijn bestelling ook op een PostNL punt laten bezorgen?

Nee, je kunt je bestelling niet bij een PostNL punt laten bezorgen. Mocht je bij levering niet thuis zijn, wordt deze bij het dichtstbijzijnde PostNL punt geleverd.


Bezorgen jullie in huis?

Wij bezorgen tot aan de drempel van jouw voordeur. Is er een lift aanwezig bezorgen wij ook op verdiepingen.


Ik wil het afleveradres wijzigen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt in het magazijn en mits het alternatieve adres minder dan 10 minuten* van het oude adres is verwijderd. Je kunt hiervoor het beste reageren op de mail die je van onze klantenservice hebt ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 085-1301566.

* Is het adres verder dan 10 minuten? Ook dan kun je de adreswijzigingen doorgeven, maar dan kan het zijn dat de leverdatum verplaatst wordt.

Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al verwerkt is. 


Ik wil de leverdatum wijzigen, kan dat?

Het wijzigen van de leverdatum is helaas niet mogelijk.


Kan mijn bestelling bij de buren bezorgd worden?

Ja dat kan. Je kunt dit doorgeven door te reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Geef een specifiek adres aan waar jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 085-1301566.

Ook wanneer je een mail hebt ontvangen van Connected Logistics kan je doorgeven dat de bestelling bij de buren bezorgd mag worden. Dit kan je doen door te reageren op de mail welke je van de planning hebt ontvangen.


Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Als je bestelling wordt bezorgd door Connected Logistics nemen zij contact op voor een nieuwe afspraak. Ook bij de nieuwe leverafspraak ontvang je opnieuw een mail met een leverdatum en een verwachte aankomsttijd.

Ben je niet thuis en heb je de bezorger van PostNL gemist, dan ontvang je een mail en wordt de zending naar een pick-up point gebracht. Door middel van de tracking link kan je zien bij welk pick-up point het opgehaald kan worden. Als het binnen 7 dagen niet wordt opgehaald gaat de zending retour naar EL-Vidas.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, kies voordat je gaat betalen voor de optie 'Afhalen magazijn (Roden)’.


Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Binnen een uur nemen wij contact met jou op om een afhaalafspraak in te plannen.


Kan ik contant betalen bij het afhalen?

Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen.


Hoe wijzig ik of annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt dit doen door te mailen naar klantenservice@el-vidas.nl of via het contactformulier. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, die vindt dat geen enkel probleem.

Let op: wanneer de zending het magazijn al heeft verlaten zitten hier kosten aan verbonden. Deze kosten bedragen €45.


Bieden jullie ook installatie service?

Nee, wij bieden geen installatie service.



Klik hier om naar ons assortiment te gaan