Black Friday FAQ
Black Friday FAQ
Hieronder vind je veelgestelde vragen m.b.t. Black Friday. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op via de chat rechts onderin.
Wanneer begint EL Vidas met acties?
Om de drukte te spreiden, beginnen wij dit jaar al op 18 november met Black Friday. De aanbiedingen zijn geldig t/m maandag 28 november. Die acties zijn hier te vinden.
Wanneer wordt mijn product geleverd?
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren. Binnen 3 dagen na het bestelmoment zal de bezorging worden ingepland. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd, wacht dit dan ook rustig af. Houd je mailbox, inclusief je spamfolder, goed in de gaten voor alle informatie m.b.t. de levering. Voor het bezorgen van jou bestelling werken wij met verschillende logistieke vervoerders samen. Waaronder onze eigen bezorgdienst, Connected Logistics, PostNL en DHL. Na uw bestelling krijgt u een mailtje met de bevestiging van uw bestelling. In dat mailtje staat de verzendwijze aangegeven.
Op het moment dat je product wordt bezorgd door onze eigen bezorgdienst krijg je de avond voor de leverdag omstreeks 22.00uur een mail met daarin de verwachtte levertijd, een tracking link en overige bezorginformatie.
Wanneer je product wordt bezorgd door Connected Logistics ontvang je de ochtend van de leverdag omstreeks 6.00-8.00uur een mail met daarin de verwachtte levertijd, een tracking link en overige bezorginformatie.
Als je product wordt bezorgd door PostNL of DHL, dan ontvang je op het moment dat de bestelling is aangeboden, een tracking link waarmee je de zending kan volgen.
Ik heb de bezorging gemist. Wat nu?
We streven ernaar om je product binnen 3 tot 4 dagen opnieuw te leveren. Je ontvangt voor de nieuwe bezorgpoging een mailtje van de bezorgdienst die je pakket gaat leveren.
Op het moment dat je product wordt bezorgd door onze eigen bezorgdienst krijg je de avond voor de leverdag omstreeks 22.00uur een mail met daarin de verwachtte levertijd, een tracking link en overige bezorginformatie.
Wanneer je product wordt bezorgd door Connected Logistics ontvang je de ochtend van de leverdag omstreeks 6.00-8.00uur een mail met daarin de verwachtte levertijd, een tracking link en overige bezorginformatie.
Als je product wordt bezorgd door PostNL of DHL, dan ontvang je op het moment dat de bestelling is aangeboden, een tracking link waarmee je de zending kan volgen.
Heb je na 3 dagen nog niks vernomen betreft de levering? Stuur dan een mail naar: klantenservice@el-vidas.nl. Zij helpen je graag verder!
Hoe retourneer ik mijn product?
Het kan gebeuren dat het product niet naar wens is. Wij halen de producten normaal gesproken bij je thuis af maar vanwege de grote drukte is dit in de week van Black Friday niet mogelijk. Je kunt mailen naar klantenservice@el-vidas.nl als je je product wilt retoureren, dan nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik een product annuleren?
Je kunt je bestelling gerust annuleren zolang je artikel nog niet is verzonden. Dit kun je doen door te mailen naar klantenservice@el-vidas.nl. Het kan voorkomen dat je artikel verzonden is voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Het is een mogelijkheid om je artikel te weigeren aan de deur. Onze bezorger geeft de annulering dan aan ons door.
Kunnen jullie het prijsverschil vergoeden?
Wij zijn altijd superscherp geprijsd en bieden altijd lage prijzen aan, daarom kan het voorkomen dat prijzen bij ons veranderen. Binnen 48 uur kunnen wij dit prijsverschil vergoeden. Maak hiervoor een screenshot van de prijs met de datum erbij. Stuur dit samen met je IBAN-gegevens en naam van de rekeninghouder naar klantenservice@el-vidas.nl.