Bezorgen EL-Vidas

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. Hoe?

  • Je bestelling is correct ontvangen.. dan ontvang je binnen 1 uur een orderbevestiging per mail.
  • Je bestelling is verzonden.. dan ontvang je een mail met de track en trace gegevens om de bestelling te volgen.

Track & trace

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

  • Voor bestelling waarbij je gekozen hebt voor installatie service, of welke door hun grote niet met een pakketdienst verzonden worden, bellen we je altijd om een afspraak te maken voor de levering.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check de Track & Trace code van het pakket

  • In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdsvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Check het bezorgadres

  • Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Klopt dit niet, neem dan contact met ons op.

Bestelling wijzigen of annuleren

Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, is er geen enkel probleem. Maar we zijn best wel snel, waardoor er een grote kans is dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen.Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Wees niet bang, de postbode vindt dat niet erg. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Je adres wijzigen

Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je El-vidas account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice.

Ik heb mijn bestelling met schade ontvangen

We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Al onze zendingen zijn verzekerd verzonden, controleer altijd je zending binnen 72 uur na ontvangst, mocht je schade aan je zending constateren neem dan altijd direct contact op met onze klantenservice. Schade meldingen welke later dan 72 uur na ontvangst plaats vinden kunnen we niet meer in behandeling nemen. Let wel schade meldingen na montage aan de muur kunnen we niet in behandeling nemen. Het product dient voor montage goed gecontroleerd te worden. Bij afhalen geldt dat het transport uw eigen verantwoordelijkheid is, alle schermen worden door ons gecontroleerd voor deze meegegeven worden, desgewenst doen we dit samen met u.