Black Friday

Black Friday FAQ

Hieronder vind je veelgestelde vragen m.b.t. Black Friday. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op via de chat rechts onderin.


Wanneer begint EL Vidas met acties?

Om de drukte te spreiden, beginnen wij dit jaar al op 22 november met Black Friday. De aanbiedingen zijn geldig t/m zondag 28 november. Die acties zijn hier te vinden.


Wanneer wordt mijn product geleverd?

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren. Binnen 3 dagen na het bestelmoment zal de bezorging worden ingepland. Je ontvangt de avond voor bezorging tussen 19.00 - 21.00 uur een mail en een sms met een track & trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd, wacht dit dan ook rustig af. Houd je mailbox, inclusief je spamfolder, goed in de gaten voor alle informatie m.b.t. de levering. De bestelling zal worden bezorgd door onze logistieke partner LEN Logistics.


Ik heb de bezorging gemist. Wat nu?

We streven ernaar om je product binnen 3 dagen opnieuw te leveren. Je ontvangt de avond voor de nieuwe bezorgpoging tussen 19.00 - 21.00 uur een mail en een sms met een track & trace. Heb je na 3 dagen nog niks vernomen betreft de levering? Stuur dan een mail naar onze logistieke partner: [email protected] Zij helpen je graag verder!


Hoe retourneer ik mijn product?

Het kan gebeuren dat het product niet naar wens is. Wij halen de producten normaal gesproken bij je thuis af maar vanwege de grote drukte is dit in de week van Black Friday niet mogelijk. Je kunt mailen naar [email protected] als je je product wilt retoureren, dan nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.


Kan ik een product annuleren?

Je kunt je bestelling gerust annuleren zolang je artikel nog niet is verzonden. Dit kun je doen door te mailen naar [email protected]. Het kan voorkomen dat je artikel verzonden is voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Het is een mogelijkheid om je artikel te weigeren aan de deur. Onze bezorger geeft de annulering dan aan ons door.


Kunnen jullie het prijsverschil vergoeden?

Wij zijn altijd superscherp geprijsd en bieden altijd lage prijzen aan, daarom kan het voorkomen dat prijzen bij ons veranderen. Binnen 48 uur kunnen wij dit prijsverschil vergoeden. Maak hiervoor een screenshot van de prijs met de datum erbij. Stuur dit samen met je IBAN-gegevens en naam van de rekeninghouder naar [email protected]


Bekijk alle Black Friday deals